Avoimet minitennispelit Toijalassa torstaisin

3.7.2023

Toijalan Tennis järjestää heinäkuussa avoimet minitennispelit torstai-iltaisin klo 18-19 Toijalan urheilukentällä 6.7. alkaen joka torstai. Pelaamme punaisella pallolla ("nasu" tai softis) ja minitenniskentällä. Seura varaa kentät, lainaa pallot ja tarvittaessa mailankin. Tapahtumaan ei sisälly valmennusta. Seuran edustaja auttaa pelien käynnistämisessä ja tuomaroinnissa. Osallistuminen ei maksa mitään, eikä edellytä seuran jäsenyyttä. Tapahtuma sopii alakoululaisille ja mukaan voi tulla vaikka ei olisi ennen pelannut tennistä.

Jos olet kiinnostunut pelitapahtumasta, laita viestiä Leenalle 040 529 0700 tapahtumapävään klo 12 mennessä. Jos ilmoittautuneita ei ole, tapahtumaa ei järjestetä ko. torstaina.

Tervetuloa pelaamaan - tenniskentällä tavataan!